Zarządzanie emocjami

Sesje „Zarządzanie emocjami” są odpowiedzią na ogromne zapotrzebowanie młodego człowieka na zrozumienie procesów emocjonalnych zachodzących w nim samym i u innych ludzi. Mogą skutecznie przeciwdziałać „analfabetyzmowi emocjonalnemu”, czyli nieumiejętności zrozumienia emocji swoich i innych osób. W dobie ogromnego rozwoju mediów cyfrowych, rozwijanie kompetencji z zakresu inteligencji 
emocjonalnej, wydaje się konieczne, by młody człowiek nie został wyalienowany z przebogatego świata ludzkich relacji. 
Cel ogólny: Ukazanie mechanizmów emocjonalnych zachodzących w człowieku.

Cele szczegółowe:
  • wyjaśnienie czym są emocje,                      
  • pokazanie jak wygląda architektura emocjonalna ludzkiego mózgu,
  • nakreślenie w jaki sposób zmienić dotychczasowe nawyki emocjonalne,
  • poznanie pięciu kluczowych kompetencji emocjonalnych,
  • odpowiedzenie na pytanie czy trzeba mieć wysokie IQ żeby odnieść sukces,
  • rozróżnienie etyki charakteru od etyki osobowości.
Forma: Praca w grupie 

Metoda pracy:
  • mowa motywacyjna z wykorzystaniem scenek sytuacyjnych i anegdot, 
  • wizualizacja pojęć z użyciem rekwizytów, 
  • prezentacja multimedialna, dyskusja.

Kontakt

11 Listopada 60-62, 43-000 Bielsko-Biała